6 תשובות
חמישי זה גם מודל c
אני עושה מודל g בחמישי, תלוי ביחידות בעצם, שכחתי מזה
גם יא וגם יב
כל מי שרשום אבל בעיקרון יא ומי שרוצה שוב ביב , ביום רביעי זה מודל e חמישי זה מודל g
יא, יב יכולים לגשת גם(מי שנרשם)
גם וגם