5 תשובות
כן
אם אין לך פטור אז זה אכן חובה, ללא קשר לסוג התפקיד. הסיבה היא שעושים שמירות פעם בכמה זמן (אני הייתי "ג'ובניקית" ב8200 ועדיין הוצאתי נשק פעם בשבועיים). אם אני זוכרת נכון אז צריך גם לעשות מטווחים כל חצי שנה.
כן כולם חייבים
חוץ מאנשים עם ת"ש 7 ופטורים מסוימים שאסור להם להיות עם נשק
חוץ מאנשים עם ת"ש 7 ופטורים מסוימים שאסור להם להיות עם נשק
כן, זה חלק מההכשרה של טירונות גם הכי מינימלית של 02.
גם מי שלא קרבי, לרוב עושה שמירה לפחות פעם אחת בשירות שלו
גם מי שלא קרבי, לרוב עושה שמירה לפחות פעם אחת בשירות שלו
כן
אנונימית
באותו הנושא: