אני לא מושכת בתור אישה ואין לי מוטיבציה כדי לשנות את זה
אז ככה ,רוב הזמן אני הולכת עם בגדים רחבים שהם סוג של טום בוי , עם הגיבנת בגב שלי , ללא איפור בכלל , אני עושה איזה קוקו מסכן והשיער שלי בכללי , כולו הרוס , ואני גם קצת מלאה שוקלת 70 ואפילו רוב הגינסים שלי לא יושבים עליו , הם תמיד נופלים למטה והתחת נראה שטוח רצח . ונראה לי יש לי גם שפם והבעיה היא שאין לי מוטיבציה להשתנות כי יש לי בעיה בשיניים (עקומות בטירוף!) לכן אין שום טעם שאני בכלל אתחיל לטפח את עצמי עם השיניים האלה , וגשר וכל סדרת טיפולי השניים יקחו עוד שנתיים
מה הטעם בכלל להתחיל איזה טיפוח ? לא משנה איך אני אראה השיניים שלי תמיד יכערו אותי