15 תשובות
קניה הגואוט כאילו טפי עליו נאצי אבל אמן
כןן
הגיוני לגמרי לא חייבים לאהוב את כולם
לדעתי לא כי כשאנשים שומעים את השירים שלו אתם עושים לו פרסום והוא מקבל כסף גם על הצפיות של הסרטונים וממש לא מגיע לו הוא ליטרלי תמך בהיטלר.
אנונימית
כן, הוא לא באמת אנטישמי, הוא פשוט לא בשפיות וגורמים אנטישמים מצליחים לשחק עליו, לפי מה שהבנתי הוא כבר ירד מאיתנו והתמתן
כןן
^^ זה שהוא לא בשפיותו שילך לאישפוז. יש לו קהל ענק שמאמין בכל מה שהוא אומר והולך אחריו וכשהוא אומר דברים כאלו זה מביא שנאה אלינו!!!!!! איך אתם יכולים להצדיק אותו לא מבינה אותכם באמת.
אנונימית
^ את כנראה לא מנסה להבין מה זה אומר "בן אדם לא שפוי" - הוא לא ילך לאשפוז כי הוא צריך אשפוז כפוי, אני לא יודע מה מונע ממנו כרגע להתאשפז וברגע שתביני את זה ותצאי מהבועה של החיים שלך את אולי תביני כמה זה מסובך ולא כזה פשוט
צריך לעשות הפרד בין הזמר למוזיקה לפעמים❤
^^^אז שיקחו אותו לאשפוז כפוי.
לא מעניין אותי איך או מה. אין קשר לבועה או כמה זה קל או לא הוא ליטרלי מביא שנאה על המדינה שלנו! ואנשים שונאים אותנו רק כי הוא אמר שהוא שונא אותנו.
זה שאנשים תומכים בזה זה בכלל לא הדרך. ככה אף אחד לא יעשה עם זה כלום. וחבל מאוד.
אנונימית
זה תקין לאהוב, אבל הוא לא משהו
כן
גם אני (אמנם חא מטורפת עליו אבל אוהבת אותו ושומעת הרבה)