8 תשובות
תלוי באיזה מצב הוא
די הזוי
לא
בזבוז של כסף ובזבוז של כוח אדם
וגם די בטוח שלא יביא לך אמבולנס גם
בזבוז של כסף ובזבוז של כוח אדם
וגם די בטוח שלא יביא לך אמבולנס גם
אנונימי
לא
לרוב לא, יש אנשים מבוגרים שאפילו במצב כזה זה מסוכן, אנשים כבדים מידי שרק אמבולנס יכול לקחת אותם לבית חולים.. יש סיבות למה להזמין
בתור מתנדבת במדא
לא
אבל זה תלוי מה הרקע של הבן אדם
אם הוא בריא לחלוטין ברקע ואין חשש שזה יסכן אותו אני חושבת שזו ההחלטה הכי טיפשית שיש
אין לנו מה לעשות חוץ מלקחת אותו לבית חולים ובבית חולים יתקעו אותו שעות
אז אל
לא
אבל זה תלוי מה הרקע של הבן אדם
אם הוא בריא לחלוטין ברקע ואין חשש שזה יסכן אותו אני חושבת שזו ההחלטה הכי טיפשית שיש
אין לנו מה לעשות חוץ מלקחת אותו לבית חולים ובבית חולים יתקעו אותו שעות
אז אל
לא בתור מישהי במדא
מוזר
באותו הנושא: