7 תשובות
שואלת השאלה. העבודה שלו זה לעזור לאנשים בחדר כושר. אם הוא רואה שאת לא עושה טוב הוא בא לעזור. ואם אין עוד אנשים שעושים זאת ךא טוב לכן הוא מסתכל עלייך הרבה.
הוא מחכה שתסתבכו ואז הוא יסביר לך כי הוא עובד בזה, ואני בטוחה שהוא מסתכל על כולם
הוא רוצה לראות שאתה מסתדר או אם אתה צריך עזרה
אם הוא תמיד מסתכל זה סתם חונק
אבל בגדול הוא רק מוודא שהתרגיל נעשה כמו שצריך
שואל השאלה:
אנחנו רק 3 במכון והוא רק מסתכל עליי
אנונימית
אני בטוח שהוא ממש לא מסתכל רק עלייך. זאת העבודה שלו.
תתעלמי ממנו.