9 תשובות
אכן כן
בהצלחה
מעולה הראש רגוע ולא עייף וגם לא חם
סבבה ממשש גם לי היה בשעה הזו
תלוי איפה
שואל השאלה:
מרגיע קצת תודה לכולם
אנונימית
גם לי היה בשעה כזאת בהתחלה נלחצתי כי אני לא רגיל לקום מוקדם אבל בסוף זה רק עזר לי כי הראש שלי היה נקי. בהצלחה!
תלוי אם את טיפוס של בוקר
שואל השאלה:
עברתיי
אנונימית
כל הכבוד!! בהצלחה