3 תשובות
דיי!!
אני מתחננת, תפסיקי עם זה.
תפסיקי לספור קלוריות
תפסיקי להישקל
מרוב שאת מנסה לרזות את מאבדת לאט לאט את החיים שלך.
זה כל כך כואב לראות...

בבקשה תפני לייעוץ מקצועי.
אנונימית
לא צום זה לא הפתרון
לא