5 תשובות
כן זה הגיוני זה לוקח זמן
שמעתי שלבנות לוקח יותר זמן לראות תוצאות משהו עם טסטוסטרון
את רוב התוצאות רואים בזכות תזונה
DTN
יש מצב שיש ואת לא רואה את זה
אם נגיד תראי תמונה של הגוף שלך מלפני שהתחלת להתאמן את תראי שיש שינוי
תזונה, מקפידה? אולי גם 5 פעמים בשבוע זה יותר מדי בשבילך? אולי האימונים קלים מדי?
את צריכה בערך כל כמה זמן לשנות את האימון שלך
זה יכול להתבטא גם בעליית משקלים, הוספת סטים ופחות חזרות או פחות סטים ויותר חזרות