5 תשובות
כי הם מרגישים מאויימים
זה מה שנקרא לתקוף את הטוען ולא את הטיעון
קזה לאנשים לשמוע את האמת
חח כן. אבל זה קורה בעיקר לשאלות של גברים ואין לי מושג למה.. כאילו גבר יכול לשאול שאלה x שלא קשורה לx ויקפצו עליו ויגידו לך תגיד אתה בתול במקרה ומתחילים לריב איתו כל השאלה הופכת לזה.. וכמו שאמרת גם "מי אתה בכלל יא בן 17" במיוחד בfxp שיש שם רק בנים כל שאלה משנה נושא באמצע ההתכתבות למסיבת ירידות וקטילות על בתולין וקללות כמו נכה ועוד..ביום שאני אבין למה גברים יורדים על גברים אחרים סתם ככה אולי תהיה לי גם תשובה לשאלה שלך
כן זה קרה לי^
שאלתי אתמול שאלה איך להצליח לדבר עם הקראש
ואיזה מציק אחד ירד עלי שאני בתול