5 תשובות
לא
תלכי.. אני מאמין שיהיו אזעקות רק בצהריים או אחרי צהריים כמו אתמול
אם יש לך מקלט בעבודה לפי דעתי תלכי
אבל אם את ממש בחרדות ולא תוכלי להתרכז בעבודה גם אז אולי לא כדאי
אבל אם את ממש בחרדות ולא תוכלי להתרכז בעבודה גם אז אולי לא כדאי
אנונימית
תדברי עם האחראי מקסימום סעי מהר ליד מבנים גדולים וזה ואז תשכבי לידם אם יש
שואל השאלה:
יש ממד שתי קומות למטה בעבודה שזה גבולי להספיק ויש גם הרבה עובדים אז אין סיכוי שכולם יכנסו שם
יש ממד שתי קומות למטה בעבודה שזה גבולי להספיק ויש גם הרבה עובדים אז אין סיכוי שכולם יכנסו שם
אנונימית
באותו הנושא: