3 תשובות
אני הייתי
כן התבטל הרבה כי אני ביטלתי
זה הרגיש לי כאילו אני בעונש שם
כשהייתי התבטל לי רק לקראת הסוף, כי היא לא הרגישה טוב והיה חג
לא הרבה אבל כן מתבטל אם מתבטל לך הרבה אולי כדאי להחליף