4 תשובות
אלו מקצועות חשובים ויכולים להיות טיפה קשים, ואם תצליחי במבחן את תהיי ממש גאה בעצמך, ואם לא תלמדי את סתם תתבאסי שלא למדת ושכן היה לך סיכוי להצליל
חשוב ללמוד לפני בגרויות זה המאני טיים שלנו ומראנ את היכולות שלנו שהצלחנו לספוג בכל הזמן הזה של הלימודים. גם אם לא למדת בחטיבת ביניים ופה את מפציצה זה הכי חשוב!! תלמדי כמה שתוכלי, גם כדי להצליח וגם כדי להעשיר את הידע שלך
איזו כיתה את? את בי"א בפיזיקה ומתמטיקה ושואלת למוטיבציה? איך שרדת עד עכשיו אז. מי שבוחר במקצועות האלו יודע שהוא יכול
משמעת עצמית
אנונימית
באותו הנושא: