18 תשובות
^אמרתי שהתחרות תהיה לפי זכר נקבה
זה תלוי בהרבה דברים, והורמונים(חוסם טוסטסטרון+ אסטרוגן) אחרי כמה שנים משפיעים על כל הגוף גם מבפנים ומה שגם הכוח הפיזי "הזכרי" יורד
ועובדה שאתה טועה כי יש טרנסיות בתחרויות נשים ועדין לא שמעתי על טרנסית שזכתה
ועובדה שאתה טועה כי יש טרנסיות בתחרויות נשים ועדין לא שמעתי על טרנסית שזכתה
אנונימית
שואל השאלה:
אהאה סליחה התבלבלתי
אהאה סליחה התבלבלתי
אנונימי
לדעתי זו באמת בעיה
אבל לא הנשים צריכות לסבול ממנה
אין פה שום דבר הוגן.
ההפרדה מלכתחילה בין גברים לנשים בתחרויות היא בגלל יתרונות פיזיים, אין היגיון שאישה עם גוף זכר תתחרה גם
אבל לא הנשים צריכות לסבול ממנה
אין פה שום דבר הוגן.
ההפרדה מלכתחילה בין גברים לנשים בתחרויות היא בגלל יתרונות פיזיים, אין היגיון שאישה עם גוף זכר תתחרה גם
^לדעתי אם זה ככה אז זה בסדר
כאילו, אם הבנתי נכון
כאילו, אם הבנתי נכון
מה זאת אומרת?
את מתכוונת שאם נגיד טראנסית לוקחת הורמונים שיהפכו אותה לנקבה אז היא יכולה להשתתף בקבוצה של הנקבות גם אם היא זכר מבחינה ביולוגית?
את מתכוונת שאם נגיד טראנסית לוקחת הורמונים שיהפכו אותה לנקבה אז היא יכולה להשתתף בקבוצה של הנקבות גם אם היא זכר מבחינה ביולוגית?
אז מה אם היא זכר מבחינה ביולוגית? ואם היא התחילה הורמונים בגיל 15? אז אפילו לנשים אחרות יש יותר כוח עליה ואם היא התחילה הורמונים בגיל בוגר יותר זה משהו אחר פשוט צריך וותק של לפחות 3 שנים+ על הורמונים, ההורמונים מורידים כוח פיזי ודלילות עצם
אנונימית
שואל השאלה:
סקורה אני לא מסכים איתך כי לבנים יש יתרון פיזי , לכן הסיכויים שבת תזכה הוא מאוד נמוך..
סקורה אני לא מסכים איתך כי לבנים יש יתרון פיזי , לכן הסיכויים שבת תזכה הוא מאוד נמוך..
אנונימי
כשחיינית אני מכירה את המקרה ומהינה לגמרי למה זה באמת לא פייר שאני אתחרה נגד בנים ביולוגית, גם אם הם מחשיהים את עצמם לנשים. מחוץ למים אני אקבל אותן באהבה ובתמיכה ומתוך המים אני לא אסכים להתחרות בהן כי חש להן ייתרון פיזי מולד עליי וזה לא פייר בשום צורה שהיא.
השחיינית המדוברת במקרנ הזה הרבה יותר חזקה מכל הבנות האחרות, היא שברה שיאים וניצחה וזאת שהייתה אמורה לזכות אם לא הייתה נדחפת אליהם לתחרות אישה טרנסית אם ייתרון פיזי נפגעה מאוד ולקחה את זה לרמה שאיגוד השחייה העולמי לא מאשר לטרנסגנדריות לשחות... וזה הגיוני
לדעתי התחרות צריכה להיות לפי זכר נקבה (לא בן בת)
מסכימה עם sakura, אבל מה נעשה אם הבן אדם מקבל טיפול הורמונלי?
את מתכוונת שבשביל שטראנסית תוכל להשתתף בקבוצה של הנקבות היא צריכה להיות לפחות 3 שנים על הורמונים?
ואם זה טראנס נקבה אז הוא צריך להיות לפחות 3 שנים על הורמונים בשביל להשתתף בקבוצה של הזכרים?
אנונימית, אני מתקשה להבין את מה שאת אומרת, את יכולה לכתוב את זה קצת יותר ברור?
ואם זה טראנס נקבה אז הוא צריך להיות לפחות 3 שנים על הורמונים בשביל להשתתף בקבוצה של הזכרים?
אנונימית, אני מתקשה להבין את מה שאת אומרת, את יכולה לכתוב את זה קצת יותר ברור?
טיפשי לחלוטין חוסר שיווין מוחלט
^שוב אני אומרת שאני מסכימה עם זה לגמרי ואתה צודק אבל בספורט זה גוף של גבר שמתחרה בגופים של נשים וזה פוגע בגופים של הנשים
מה זה "מחשיבים את עצמם נשים" את מודעת לזה שטרנסית זה לא גבר שקם יום אחד ושם פאה ואמר אה טוב אני אישה? תקראי קצת על הורמונים, ושוב אם באמת יש מקרה של אישה טרנסית שעשתה שינוי בגיל 30 זה באמת לא הכי הוגן, אבל טרנסיות שעשו שינוי מתחת ל18 פחות או יותר זה הוגן
אנונימית
^אני יודעת אני יודעת אבל בספורט זה מה שקורה בשום דרך אחרת אני לא אקרא לטרנסית גבר שמחשיבה את עצמה לאישה...
טרנסית זה לא "גבר שמחשיב את עצמו לאישה" אבל פסדר
אנונימית
באותו הנושא: