8 תשובות
גם אני חושבת ככה , שכל אחד יחיה איך שהוא רוצה
מסכים לגמרי
כמובן שהם בני אדם אבל אני לא תומכת בזה
כן גם אני חושבת ככה אבל אני גם מסכימה עם מה שכתבת בתיאור...
אני דוגלת בשיטת החיים
"לא אכפת לי מכולם בצורה שווה"
"לא אכפת לי מכולם בצורה שווה"
מסכימה
שואל השאלה:
שאלתי את זה בנוגע לשאלה ששאלו באתר והגיעה לחמות, יש מצב שחסמו אותה
השאלה הייתה: "לדעתי טרנסים הם לא בני אדם, מה אתם חושבים?" ותייגה בחיות.
גועל נפש.
שאלתי את זה בנוגע לשאלה ששאלו באתר והגיעה לחמות, יש מצב שחסמו אותה
השאלה הייתה: "לדעתי טרנסים הם לא בני אדם, מה אתם חושבים?" ותייגה בחיות.
גועל נפש.
אנונימית
"להגיד דברים רעים נגד טרנסים זה טרנספובי"
אממ... מן־הסתם?
אממ... מן־הסתם?
באותו הנושא: