4 תשובות
ללכת לישון כשאת עייפה
הולכים לישון?
או שיש לך איזה אישיו עם אוכל
או שאת לא אוכלת טוב במהלך היום
זה נקרא בולמוס
או שיש לך איזה אישיו עם אוכל
או שאת לא אוכלת טוב במהלך היום
זה נקרא בולמוס
שואל השאלה:
אני לא רעבה בכלל ועדיין אוכלת וגם שעייפה במקום ללכת לישון אוכלת למה?
אני לא רעבה בכלל ועדיין אוכלת וגם שעייפה במקום ללכת לישון אוכלת למה?
אנונימית
לפעמים אנחנו אוכלים מתוך שיעמום, אנשים צריכים להתעסק במשהו גם אם הם כבר עסוקים במשהו אחר.
תנסי ללעוס מסטיק בכל פעם שאת מתכוונת לאכול למרות שאת לא רעבה, ברגע שתלעסי הצורך הזה יסתפק.
תנסי ללעוס מסטיק בכל פעם שאת מתכוונת לאכול למרות שאת לא רעבה, ברגע שתלעסי הצורך הזה יסתפק.
באותו הנושא: