10 תשובות
מה אתה יכול לעשות? אין לך מה לעשות בנוגע לזה זה הבחירה שלה אם תרצה לשתף או לפרוק אתה מוזמן
עברו שלושה חודשים
תתגבר,
אין לך שום דבר לעשות בנוגע לזה.
תתגבר,
אין לך שום דבר לעשות בנוגע לזה.
אנונימית
שואל השאלה:
תודה אבל אני בסדר לעכשיו
תודה אבל אני בסדר לעכשיו
אנונימי
למה שתעשה משהו בנוגע לזה
מה הכוונה מה אתה רוצה לעשות?
אחי 3 חודשים תגיד תודה שלא עבר שעה
אחי 3 חודשים תגיד תודה שלא עבר שעה
כלום, לרוב לבנות יהיה קל יותר ויהיה מי שמחזר אחריהן, זה מציק אבל אין מה לעשות עם זה, תבין שלך יש דברים חשובים יותר להתעסק בהם ושהיא לא שווה אותך, פשוט תמשיך הלאה ויהיה בסדר
גם במקרה שלי עברו 3 חודשים ואם אראה אותה עם מישהו אחר כנראה שפשוט אשתגע, כמוני כמוך, עדיין שם עדיין תקוע שם וזה פשוט מסרב לעזוב..
אנונימי
3 חודשים זה דיי הרבה זמן
כנראה שהיא ראתה שמבחינתך לא משתנה כלום בקשר אליה אז היא המשיכה הלאה
לך תדע
כנראה שהיא ראתה שמבחינתך לא משתנה כלום בקשר אליה אז היא המשיכה הלאה
לך תדע
מה הבעיה בזה
ברוך הבא לכאב
זה יעבור
זה השלב שאתה אמור להבין שאתם לא תחזרו להיות ביחד, שכבר אין לה רגשות כלפייך ואתה לא אמור לחשוב עלייה. זה יהיה קשוח, אתה כנראה תחלום עלייה, ומידי פעם תזכר בה וזה יהרוס לך את היום, אבל זה עובר בסופו של דבר...
בהצלחה.
זה יעבור
זה השלב שאתה אמור להבין שאתם לא תחזרו להיות ביחד, שכבר אין לה רגשות כלפייך ואתה לא אמור לחשוב עלייה. זה יהיה קשוח, אתה כנראה תחלום עלייה, ומידי פעם תזכר בה וזה יהרוס לך את היום, אבל זה עובר בסופו של דבר...
בהצלחה.
באותו הנושא: