7 תשובות
הכול בסדר אם את אוהבת אותו תזרמי
^^"תזרמי"איך אפשר להיות עם בחור ששומר נגיעה בזוגיות
שואל השאלה:
זה קשה לי לזרום אני פחות בקטע של זה
זה קשה לי לזרום אני פחות בקטע של זה
זה ממש מובן שקשה לך עם זה
דברי איתו על זה
דברי איתו על זה
תדברי איתו על זה בטוחה שהוא יבין
טני חושבת שאם את באמת אוהבת אותו את תקבלי אותו ככה , את נכנסת לזוגיות עם אדם בידיעה שהוא משהו אחד אבל יש מצה שהוא ישתנה למשהו אחר מבחינת דת לדוגמא , ועדיין צריך לאהוב אותו ולתמוך בו אבל, צריך לדעת שהמעבר לא יהיה יותר מדי מהר וקריטי כי זה באיזשהו מקום גם נוגע אליך אז פשוט תדברי איתו .
להתחזק גם.
יש לך סוף סוף הזדמנות פז עם מישהו שעוזר לך.
יש לך סוף סוף הזדמנות פז עם מישהו שעוזר לך.
באותו הנושא: