7 תשובות
כי הם שונים ממך
טרנסופוביה?
אנונימי
כי זה משהו שלא רגילים לראות ביום יום
שואל השאלה:
אני לא שונא אותם, אין לי בעיה איתם אבל אני מרגיש מאוד,מאוד מוטרד כשהם לידי
אנונימי
טרנספוביה.
נו בדיוק בגלל שהם לא כמוך
שואל השאלה:
היה לידי ילד בן 17/18 באוטובוס וממש רציתי להקיא אבל לא הבנתי למה כי אין לי בעיה אבל הרגשתי כאילו את הקיא כמעט יוצא
אנונימי