5 תשובות
אפשרי
כן ממש רציתי לגשת למתמטיקה ויכולתי לסיים בינואר במקום במאי אבל בסדר
שואל השאלה:
חבל, עצוב מאוד
חוקים שבורים מאוד לדעתי
חבל, עצוב מאוד
חוקים שבורים מאוד לדעתי
אנונימי
והבתי ספר לא ממש מאשרים את זה
פשוט לא יהיה לבית ספר איך לתת לך מגן. רציתי לעשות את זה גם, אבל זה פשוט אומר שגם תצטרך להמשיך במחצית השנייה לעשות את כל המבחנים של אותו מקצוע ותצטרך לעשות מתכונת בקיץ כרגיל.. פשוט לא את הבגרות אז זה לא משתלם
באותו הנושא: