9 תשובות
כן אבל זה יכול להיות גם פרפקציוניזם
כן מאוד
זה לא פיקמי
זה פשוט טיפשי זה ציון מאוד טוב
בתור מישהי עם פרפקציוניזם, זה חד משמעית מטומטם לבכות מציון כזה.
שואל השאלה:
סוף סוף מסכימים איתי על זה שזה פיקמי
אנונימית
לא. לכל אחד יש סטנדרטים וציפיות שונות מעצמו, גם אני הייתי מתאכזבת.