9 תשובות
כן אבל זה יכול להיות גם פרפקציוניזם
כן מאוד
כן
זה לא פיקמי
זה פשוט טיפשי זה ציון מאוד טוב
זה פשוט טיפשי זה ציון מאוד טוב
בתור מישהי עם פרפקציוניזם, זה חד משמעית מטומטם לבכות מציון כזה.
שואל השאלה:
סוף סוף מסכימים איתי על זה שזה פיקמי
סוף סוף מסכימים איתי על זה שזה פיקמי
אנונימית
קצת?
לא. לכל אחד יש סטנדרטים וציפיות שונות מעצמו, גם אני הייתי מתאכזבת.
באותו הנושא: