9 תשובות
כי הוא רוצה לקבל יחס כזה בחזרה
כי אנשים לא מפחדים לנצל את אותם האנשים הטובים, ויודעים שאין להם איך להיפגע מהם
כי לא כולם נחמדים וטובים כמוהו, ככה זה לצערנו
כי הוא מקריב יותר מדי מעצמו בשביל אחרים עד שאין לו כוחות להשקיע בעצמו או להגן על עצמו
כי מנצלים אותו יותר משמנצלים אנשים רגילים
שאלות מעניינות יש לך
אני חושבת שהסוף הכל בכולם מנסים לפגוע פשןט הם לא יודעים איך לא להיפגע וכל השאר כן
למרבה הצער, יש אנשים שמנצלים את החסד.
אני פשוט אגיד את האמת הכואבת:
כי החיים חרא, החיים דפוקים. הדברים לא הולכים לפי ההיגיון, למה יש מלחמות? כי החיים דפוקים. זה ההסבר הכי פשוט, אני לא חושבת שבגלל שהחיים דפוקים זה צריך גם לדפוק אותך, ולכן אני ממשיכה לעזור ולהיות נחמדה כמה שאני רק יכולה.
כי החיים חרא, החיים דפוקים. הדברים לא הולכים לפי ההיגיון, למה יש מלחמות? כי החיים דפוקים. זה ההסבר הכי פשוט, אני לא חושבת שבגלל שהחיים דפוקים זה צריך גם לדפוק אותך, ולכן אני ממשיכה לעזור ולהיות נחמדה כמה שאני רק יכולה.
באותו הנושא: