8 תשובות
לא נורא בכלל
תעשי מה שאת רוצה ויכולה הכל בסדר
הכל בסדר, תעשי מה שטוב לך ואת המאמץ המיטבי שלך. ה יעריך את זה
זה לא נורא בכלל את יכולה לעשות מה שבא לך
ה' לא אסר על להיות בטלפון/ במחשב אז אין לך מה לדאוג
על העבירה עונש, ועל המצווה שכר.
בהצלחה רבה.
^??? וודאי שכן
בהצלחה רבה.
^??? וודאי שכן
שואל השאלה:
compass אני יודעת אבל ממש קשה לי וכל דבר שאני עושה אני סובלת באמת שהלוואי והייתי יכולה לשנות את זה, אני שומרת שבת וכל כך קשה לי אני נלחמת ביצר הרע ברמות שאני מתאפקת לא לבכות כי אסור, לשמור שבת זה פשוט קשה לי ואני עדיין עושה את זה לבד בלי עזרה, אני ממש רוצה לעשות מצוות ושזה באמת יבוא מהלב כי אני ממש רוצה ומנסה
compass אני יודעת אבל ממש קשה לי וכל דבר שאני עושה אני סובלת באמת שהלוואי והייתי יכולה לשנות את זה, אני שומרת שבת וכל כך קשה לי אני נלחמת ביצר הרע ברמות שאני מתאפקת לא לבכות כי אסור, לשמור שבת זה פשוט קשה לי ואני עדיין עושה את זה לבד בלי עזרה, אני ממש רוצה לעשות מצוות ושזה באמת יבוא מהלב כי אני ממש רוצה ומנסה
אנונימית
תמשיכי ככה כל הכבוד לך
השם יעזור לך הלאה גם
השם יעזור לך הלאה גם
באותו הנושא: