5 תשובות
כנראה
לו דווקא
כן לדעתי כן.
שואל השאלה:
אז מה זה אם לא?^^
אז מה זה אם לא?^^
אנונימית
נו למשל ישאלו אותך איך תוכלי לדעת מה הוא גובה של בניין גבוה.
אז החשיבה המדעית שצריכה להיות לך זה למדוד את הצל של הבניין ואת הצל של עצמך ולחשב את היחס ביניהם ועל פי זה למצוא את הגובה של הבניין.
רוצים לראות שאת משתמשת בעקרונות של המדע (מדעים, מתמטיקה) כדי לפתור בעיות היגיון
אז החשיבה המדעית שצריכה להיות לך זה למדוד את הצל של הבניין ואת הצל של עצמך ולחשב את היחס ביניהם ועל פי זה למצוא את הגובה של הבניין.
רוצים לראות שאת משתמשת בעקרונות של המדע (מדעים, מתמטיקה) כדי לפתור בעיות היגיון
באותו הנושא: