7 תשובות
וואלה כן
שואל השאלה:
זה מתנה בסדר או שצריך יותר?
זה מתנה בסדר או שצריך יותר?
אנונימית
לא אני חושבת שזה סבבה וגם איפרת אותה בחינם זה אפילו יותר מידי גם 150 זה אחלה לדעתי
זה מחיר מצויין
לא מחיר סכום חחח
שואל השאלה:
אני לא אביא לה פחות היא הזמינה אותי לאירוע שמה אני קשורה
אני לא אביא לה פחות היא הזמינה אותי לאירוע שמה אני קשורה
אנונימית
מה שבא לך
באותו הנושא: