6 תשובות
מבין למה זה מבאס אבל הוא בסך הכל גבר אז מן הסתם שיאהב להסתכל על דברים כאלה
הגיוני שאת מרגישה לא נעים
באמת לא נעים לראות בנים עוקבים אחריי בנות כאלה במיוחד אם זה אבא שלך אפשר להבין איפה זה מרגיש לא בנוח
יש לי ידידים שעוקבים אחריי עמודים כאלה , לא כיף לראות את זה ואז גם לראות אותם יום אחריי
באמת לא נעים לראות בנים עוקבים אחריי בנות כאלה במיוחד אם זה אבא שלך אפשר להבין איפה זה מרגיש לא בנוח
יש לי ידידים שעוקבים אחריי עמודים כאלה , לא כיף לראות את זה ואז גם לראות אותם יום אחריי
אוי. אני איתך, מאמי.
נראה שהגעת לרגע הזה שמבינים שההורים הם סתם בני אדם כמו כולנו...
הם טועים. מפשלים. עושים דברים מטופשים. פשוט, אנושיים.
אם זה רע? תוכלי לשפוט לפי מערכת הערכים שלך או שתחליטי החלטה בוגרת שלא לשפוט.
בהצלחה:)
נראה שהגעת לרגע הזה שמבינים שההורים הם סתם בני אדם כמו כולנו...
הם טועים. מפשלים. עושים דברים מטופשים. פשוט, אנושיים.
אם זה רע? תוכלי לשפוט לפי מערכת הערכים שלך או שתחליטי החלטה בוגרת שלא לשפוט.
בהצלחה:)
שואל השאלה:
אני מבינה את זה שהוא גבר כאילו זה ברור שהעין תתפוס אותו בדברים כאלה אבל זה מרגיש לי פשוט לא בסדר ורע מאוד
אני מבינה את זה שהוא גבר כאילו זה ברור שהעין תתפוס אותו בדברים כאלה אבל זה מרגיש לי פשוט לא בסדר ורע מאוד
אנונימית
זה שהוא גבר זה לא תירוץ למעשים שיש בהם חוסר מוסריות.
ואני בהחלט מבינה למה זה גורם לך חוסר נוחות [וזה בהחלט היה גורם גם לי לחוסר נוחות], עכשיו יש לך החלטה אם להתערב- שלדעתי לא נכון לעשות, או להחליט החלטה שנוגעת לחיים שלך. שאת לא תעשי דברים שמקבילים לזה בשביל שהבת שלך לעולם לא תהיה במקום כמו שאת נמצאת בו עכשיו.
בחירה שלך..
ואני בהחלט מבינה למה זה גורם לך חוסר נוחות [וזה בהחלט היה גורם גם לי לחוסר נוחות], עכשיו יש לך החלטה אם להתערב- שלדעתי לא נכון לעשות, או להחליט החלטה שנוגעת לחיים שלך. שאת לא תעשי דברים שמקבילים לזה בשביל שהבת שלך לעולם לא תהיה במקום כמו שאת נמצאת בו עכשיו.
בחירה שלך..
באותו הנושא: