5 תשובות
אם את מדברת על תרגיל כלשהו, אז לרוב נמצאים בלי טלפון כדי לדמות מצב אמת
לרוב יורדים לשטח אז יורדים בלי טלפונים אבל זה תלוי בתפקיד, יחידה וכדומה
משתנה לפי הנחיות פקודות ושיקול אישי של המעורבים בתרגיל(בדרגות הממונות כמובן)
שואל השאלה:
שבוע מבצעי זה רק בטירונות?
אנונימית
^ פעם ראשונה שאני שומעת את המושג "שבוע מבצעי"
משתמשים ב"שבוע כוננות", "שבוע שטח" ,"שבוע תרגיל"..
שואל השאלה:
ככה כמה חיילים אמרו לי אין לי מושג
אנונימית