4 תשובות
הכל בסדר מתמטיקה זה מקצוע קשה וזה נורמאלי לגמרי שהתחיל להיות קשה יותר ולא משנה מה תקבלי תזכרי שזה רק ציון וזה לא מה שמאפיין אותך
שואל השאלה:
אין לנו מועד ב בבית ספר
אנונימית
הייתי גם כמוך ובכיתה י התחלתי לקבל ציונים גרועים ואז לקחתי את עצמי בידיים ולמדתי טוב
זה לא נורא, רק פעם אחת, אם את כבר נחשבת לטובה במתמטיקה אני בטוחה זאת יכולה להשקיע ולהשתפר.