6 תשובות
קרפ?
עוגיה
יש לך טורטיה ושוקולד?
תדליקי תנור תחתכי את הטורטיה לכמה משולשים, תמרחי שוקולד ותגלגלי מהחלק העבה עד לקצה ככה לכל אחד שימי על תבנית עם נייר אפיה ותכניסי לתנור עד שמוכן יוצא טעים ממש
תדליקי תנור תחתכי את הטורטיה לכמה משולשים, תמרחי שוקולד ותגלגלי מהחלק העבה עד לקצה ככה לכל אחד שימי על תבנית עם נייר אפיה ותכניסי לתנור עד שמוכן יוצא טעים ממש
שואל השאלה:
אני בחיטוב אבל אנשים איך אני אוכל שוקולד
אני בחיטוב אבל אנשים איך אני אוכל שוקולד
^את בעצמך אמרת שבאלך משהו משמין ומתוק חח, בכל מקרה אני מציעה לך על תותים ויוגורט פרו (ללא טעם) זה מושלם לדעתי
חחח באמת את אמרת, ואין לי שמץ מה אמורים לאכול בחיטוב
באותו הנושא: