15 תשובות
זה ביפנית?
נשמע אחלה
נשמע אחלה
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
אהבתי
גרוע ברמות
אנונימית
^^זה ביפנית גם יש כתוביות ביפנית
שואל השאלה:
זה לא קוריאנית
זה יפנית
זה לא קוריאנית
זה יפנית
אנונימית
זה קוריאנית חח חח חח
ולא משהו
ולא משהו
אנונימית
אני די אוהבת את השיר הוא קליט
שיר יפה
לפי דעתי כל השירים שלהן יפים
לפי דעתי כל השירים שלהן יפים
arctic monkeys
taylor swift
the neighborhood
adel
זה בערך הסגנון (כמובן יש הרבה יותר אבל אין לי כוח לכתוב)
taylor swift
the neighborhood
adel
זה בערך הסגנון (כמובן יש הרבה יותר אבל אין לי כוח לכתוב)
אנונימית
לא תודנ
^אני מקשיבה המון לרוב הזמרים האלה וגם לקיפופ ..
אם זה טעם טוב
אז כנראה ששלי כל כך גרוע שאנשים לא ירצו לשמוע
אז כנראה ששלי כל כך גרוע שאנשים לא ירצו לשמוע
אנונימית
שואל השאלה:
מה הטעם שלך?
מה הטעם שלך?
אנונימית
ראיתי שהרבה אנשים לא אהבו אבל אני ממש התחברתי, זה קליט וכיפי.
באותו הנושא: