19 תשובות
אומייגד מבינה אותך סיסטר
לכי לבועז הוא כזה גדול וחזק כיף להסתובב איתו ועם הבויז
תתחילי להתאמן
שואל השאלה:
איזה כיף זה להיות עם הבויז אמלה כמה שאני אוהבת את יקותיאלל
אבל משום מה כל הזמן יורדים עליי שאני איתם כי אני נמוכה..זה ממש פוגע בי
אנונימית
יאו דיי הם פשוט מציקים כאלו
אבל לפחות הם מגנים עלינו מהבנות המרושעות האלו
שואל השאלה:
ממש!!!! יקותיאל המלךך
כזה גבוהה
אנונימית
כןן ואן ראית את הידיים שלו?
אתמול אני והוא עשינו השוואה
והוא גם קנה לי מלא דברים
אבל הוא מציק
דיי
שואל השאלה:
דיי
ככ אמלה אבל הוא שומר על עליי מפני יפית המכשפית.
אנונימית
אנימתה
דיי
יפית היא בסטי שלי
בואי נשנה שם.
שואל השאלה:
חחח תראי גם זהבית המכשפית עובד
אנונימית
מושלם
איכס זהבית.
שואל השאלה:
כל היום צורחת עליי שאני עושה אפצ'י
אמרתי לה לא להיתייחס לזה... ישלי אפצ'י קטם וחמוד זה לא אשמתי
אוףף
אנונימית
מבינה אותך
וואי אנימתה
איך עוד לא מחקו לך תשאלה
שואל השאלה:
לא לפתוח עיןן
אנונימית
רק לקרוא את זה עיצבן אותי
מרגיש לי שנכנסתי פה בטעות לתוך סרט
שואל השאלה:
די די תפסיקו לפגוע בי אני בוכה בגללכם אוף
אני חייבת לשנות את הקול שלי הוא כזה קטני וחמודי
אנונימית
ברה
השאלה עוד קיימת!
שואל השאלה:
חחח מסתבר שכן
אנונימית