11 תשובות
הטיפוס שלה בבנים מזעזע!!
שאני פוגשת אותה רק פעם בשלושה שבועות בערך, זה כואב..
פיק מי
אם היא פיק מי אז למה היא חברה שלך
ולשאלה כלום
ולשאלה כלום
אנונימית
שהיא מתרחקת ממני כל הזמן, לא משתפת אותי כמו שאני אותה, ושאני מרגישה בזמן האחרון שהחברות שלנו לא הדדית ואני אוהבת אותה יותר משהיא אותי, כי בשבילי היא החברה הכי טובה אבל אני לא חושבת שאני החברה הכי טובה שלה
^^כי כיף לי איתה.
אבל היא פיק מי ליד בנים
אבל היא פיק מי ליד בנים
שלפעמים היא נהיית חסרת רגישות
ויורדת עליי מול חברות משותפות
ויורדת עליי מול חברות משותפות
כלום
אבל אנחנו גרות רחוק ונפגשות פעם בשלושה חודשים+
אבל אנחנו גרות רחוק ונפגשות פעם בשלושה חודשים+
אנונימית
אם אני לא מסכימה איתה במשהו היא מתעצבנת
אנונימית
שום דבר
היא מדהימה
ואני אוהבת אותה וגם את הפגמים שלה
היא מדהימה
ואני אוהבת אותה וגם את הפגמים שלה
חסרת רגישות וכלבה לפעמים אבל מתמודדים
באותו הנושא: