8 תשובות
זה לא חום. מ37.5 זה מתחיל להיות חום
זה לא אומר כלום
לא, זה הבדל זניח, את לא תהיי חולה.
יכול להיות שאת מפתחת משהו אבל את לא חולה
אנונימית
שואל השאלה:
לא חם לי אני עם מזגן על 16
אנונימית
שואל השאלה:
עלה לי ל-37.0
אנונימית
שואל השאלה:
ואני כן חמה במצח ובכללי
אנונימית