8 תשובות
זה לא חום. מ37.5 זה מתחיל להיות חום
לא הכל טוב
זה לא אומר כלום
לא, זה הבדל זניח, את לא תהיי חולה.
יכול להיות שאת מפתחת משהו אבל את לא חולה
אנונימית
שואל השאלה:
לא חם לי אני עם מזגן על 16
לא חם לי אני עם מזגן על 16
אנונימית
שואל השאלה:
עלה לי ל-37.0
עלה לי ל-37.0
אנונימית
שואל השאלה:
ואני כן חמה במצח ובכללי
ואני כן חמה במצח ובכללי
אנונימית
באותו הנושא: