6 תשובות
לא נראלי
גם אני קיבלתי
שלי ב17.10
למתי קיבלת?
קיבלת במקרה ל 23.8 ?
כולם אומרים לי שזה גרוע ושאין הפסקות ועבודה כל הזמן
אני לא במערך טכני, אבל גם הגיוס שלי ב17.10, אני אהיה מפיקת מולטימדיה בחיל האוויר
שואל השאלה:
קיבלתי ב28.11