6 תשובות
לא נראלי
גם אני קיבלתי
שלי ב17.10
למתי קיבלת?
שלי ב17.10
למתי קיבלת?
לא זה לא.
קיבלת במקרה ל 23.8 ?
כולם אומרים לי שזה גרוע ושאין הפסקות ועבודה כל הזמן
כולם אומרים לי שזה גרוע ושאין הפסקות ועבודה כל הזמן
אני לא במערך טכני, אבל גם הגיוס שלי ב17.10, אני אהיה מפיקת מולטימדיה בחיל האוויר
שואל השאלה:
קיבלתי ב28.11
קיבלתי ב28.11
באותו הנושא: