4 תשובות
שואל השאלה:
אני לוקחת שני אדוויל כל יום במשך שבוע.. זה לא קצת לא טוב?
אני לוקחת שני אדוויל כל יום במשך שבוע.. זה לא קצת לא טוב?
אנונימית
לא לוקחים כדור כל 4 שעות זה לא נראלי בטוח
אין דרך להרגיש יותר טוב לפי מה שאת מתארת מהיום למחר
אין דרך להרגיש יותר טוב לפי מה שאת מתארת מהיום למחר
כדורים
מקלחת חמה
תה
מנוחה
כדור
תרגישי טוב
תה
מנוחה
כדור
תרגישי טוב
באותו הנושא: