5 תשובות
לא. יש חוקי ישון.
אנונימי
אני לא חושב
אבל מה שכן האמריקקים אומרים שאנחנו כובשים קודם שיסתכלו על עצמם
שואל השאלה:
אנונימי: גם אם זה עדיין פוגע באינדיאנים היום?
אנונימי
כן. מה שקרה קרה לפני מאות שנים בארהב כבר לא ניתן לתבוע.
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי: אה, אני מבין. תודה רבה על התשובה שלך, לא ידעתי את זה לפני.
אנונימי