5 תשובות
לא. יש חוקי ישון.
אנונימי
אני לא חושב
אבל מה שכן האמריקקים אומרים שאנחנו כובשים קודם שיסתכלו על עצמם
אבל מה שכן האמריקקים אומרים שאנחנו כובשים קודם שיסתכלו על עצמם
שואל השאלה:
אנונימי: גם אם זה עדיין פוגע באינדיאנים היום?
אנונימי: גם אם זה עדיין פוגע באינדיאנים היום?
אנונימי
כן. מה שקרה קרה לפני מאות שנים בארהב כבר לא ניתן לתבוע.
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי: אה, אני מבין. תודה רבה על התשובה שלך, לא ידעתי את זה לפני.
אנונימי: אה, אני מבין. תודה רבה על התשובה שלך, לא ידעתי את זה לפני.
אנונימי
באותו הנושא: