14 תשובות
כנראה שכן, לי אף פעם לא הזמינו אמבולנס אבל אני מניחה שלאנשים שכן הזמינו אז הוא הגיע
כן, אליי
כןן אליי
כן התעלפתי במקלחת ואז הייתי בתרדמת איזה שבוע ואין לי מושג לצה זה קרה בכלל
כן שברתי תרגל בבית
כן, אם אתה מתכוונ לשאלות אובדנ*ות
אנונימית
כן
^אמן
תודה ❤
אנונימית
שואל השאלה:
רק בריאות בחיים שלך^
רק בריאות בחיים שלך^
כן הייתי בבית ספר ואז אמרתי למורה שאני לא מרגישה טוב והיא לא נתנה לי לצאת ואז הקעתי דם וישר אחרי זה התעלפתי לפי מה שסיפרו לי הזמינו לי אמבולנס יום אחרי זה חזרתי לבית ספר כיאלו לא קרה כלום וכולם שאלו אותי אם אני בסדר ואמרתי להם כן כן
ואז נכנסתי לכיתה בשניה שנכנסתי לכיתה התעלפתי אמרו לי שהתעוררתי אחרי כמה דקות
המשכתי ביום שלי כרגיל ואז היה שיעור ספורט וזה היה שיעור עם הבנים(פאדיחנ של החיים מה שאני מספרת עכחיו)
שיחקנו כזה איזה משחק מפגר ושם מישהו בא לתפוס את הכדור וגם אני ואז בשניה שבאתי לתפוס אותו התעלפתי שוב ועוד על הילד הזה והוא תפס אותי
והזמינו לי אמבולנס
אחרי כמה זמן הבינו שיש לי מחלה עם שם מסובך כזה אבל זה קשור לתקשורת של הדם עם המוח
ואז נכנסתי לכיתה בשניה שנכנסתי לכיתה התעלפתי אמרו לי שהתעוררתי אחרי כמה דקות
המשכתי ביום שלי כרגיל ואז היה שיעור ספורט וזה היה שיעור עם הבנים(פאדיחנ של החיים מה שאני מספרת עכחיו)
שיחקנו כזה איזה משחק מפגר ושם מישהו בא לתפוס את הכדור וגם אני ואז בשניה שבאתי לתפוס אותו התעלפתי שוב ועוד על הילד הזה והוא תפס אותי
והזמינו לי אמבולנס
אחרי כמה זמן הבינו שיש לי מחלה עם שם מסובך כזה אבל זה קשור לתקשורת של הדם עם המוח
אנונימית
כן אליי
התעלפתי
וגם לבית ספר זה הגיע כי גם בבית ספר התעלפתי
גילו שזה אפילפסיה
התעלפתי
וגם לבית ספר זה הגיע כי גם בבית ספר התעלפתי
גילו שזה אפילפסיה
לא לי אבך למה שהוא לא יגיע?
שואל השאלה:
דיברתי על זה שאנשים הזמינו מפה לאנשים אחרים מבלי לדעת את הכתובת
דיברתי על זה שאנשים הזמינו מפה לאנשים אחרים מבלי לדעת את הכתובת
באותו הנושא: