14 תשובות
כנראה שכן, לי אף פעם לא הזמינו אמבולנס אבל אני מניחה שלאנשים שכן הזמינו אז הוא הגיע
כן, אליי
כןן אליי
כן התעלפתי במקלחת ואז הייתי בתרדמת איזה שבוע ואין לי מושג לצה זה קרה בכלל
כן שברתי תרגל בבית
כן, אם אתה מתכוונ לשאלות אובדנ*ות
אנונימית
תודה ❤
אנונימית
שואל השאלה:
רק בריאות בחיים שלך^
LA8
כן הייתי בבית ספר ואז אמרתי למורה שאני לא מרגישה טוב והיא לא נתנה לי לצאת ואז הקעתי דם וישר אחרי זה התעלפתי לפי מה שסיפרו לי הזמינו לי אמבולנס יום אחרי זה חזרתי לבית ספר כיאלו לא קרה כלום וכולם שאלו אותי אם אני בסדר ואמרתי להם כן כן
ואז נכנסתי לכיתה בשניה שנכנסתי לכיתה התעלפתי אמרו לי שהתעוררתי אחרי כמה דקות
המשכתי ביום שלי כרגיל ואז היה שיעור ספורט וזה היה שיעור עם הבנים(פאדיחנ של החיים מה שאני מספרת עכחיו)
שיחקנו כזה איזה משחק מפגר ושם מישהו בא לתפוס את הכדור וגם אני ואז בשניה שבאתי לתפוס אותו התעלפתי שוב ועוד על הילד הזה והוא תפס אותי
והזמינו לי אמבולנס

אחרי כמה זמן הבינו שיש לי מחלה עם שם מסובך כזה אבל זה קשור לתקשורת של הדם עם המוח
אנונימית
כן אליי
התעלפתי
וגם לבית ספר זה הגיע כי גם בבית ספר התעלפתי

גילו שזה אפילפסיה
לא לי אבך למה שהוא לא יגיע?
שואל השאלה:
דיברתי על זה שאנשים הזמינו מפה לאנשים אחרים מבלי לדעת את הכתובת
LA8