12 תשובות
כן תנסי ותשלימי עם הקרובים שלך
כן אבל את בסדר?
שואל השאלה:
סתם לא משהו רציני
איימו עליי שיתקשרו למשטרה אם אני לא יוצאת מהבית או משהו אבל היה לי לאן ללכת
סתם לא משהו רציני
איימו עליי שיתקשרו למשטרה אם אני לא יוצאת מהבית או משהו אבל היה לי לאן ללכת
כן ברור ולמה העיפו? מוזמנת חופשי לכתוב לי בפרטי ואנסה לעזור
את בת 13 איך העיפו
אנונימי
שואל השאלה:
כי יש לי לאן ללכת אז אפשר להעיף חופשי
כי יש לי לאן ללכת אז אפשר להעיף חופשי
אבל למה בכלל מראש רצו להעיף אותך ואיימו עלייך עם משטרה אם זה בסדר לשאול
שואל השאלה:
כי אבא שלי דפוק
כי אבא שלי דפוק
אה הבנתי מקווה שיהיה טןב מוזמנת לפנות אליי בפרטי אם את צריכה
אם תרצי להגיד לי בפרטי למה, אשמח:)
וכן, תנסי לחזור. למה לא?
וכן, תנסי לחזור. למה לא?
כן למה לא
למה העיפו אותך
באותו הנושא: