8 תשובות
לא בהכרח אבל כן זאת גם אופציה
לרוב לא
לאו־דווקא.
אך אכן זה אפשרי.
לא בהכרח אבל יש מצב
יכול להיות מלא גורמים לפיטור עובד
לפעמים. כל מקרה לגופו ויש סיבות שונות למה עובד יכול להיחשב "לא טוב"
כן לרוב זה בגלל שאותו בן אדם עושה משהו לא חוקי בעבודה
לא בהכרח
יכול להיות שהעסק נמצא בקשיים כלכליים או מלא סיבות אחרות
שאלה מסובכת.
1 עובד לא טוב ולא יעיל
2 עובד עם יחסי אנוש לא טובים
3 עובד לא חיובי עם לקוחות
4 עסק בצימצומים
5 לא רואים עין בעין עם הבוס
6 מעונינים להכניס עובד חדש מקורב לאחד הבוסים.
אפשר למלא אין סוף סיבות ואפשרויות.אבל אפשר גם לברך על זה שאולי זה יתן לך דחיפה להתקדם ולא לסמוך על אחרים.
העיקר להמשיך בחיים וללמוד מהניסיון.
ולא להתיאש