5 תשובות
כן
כן לוקחים מה שהכי גבוה
כן תמיד הגבוהה
כן הציון הגבוה יותר נכנס לבגרות עצמה
כן לוקחים את הגבוה אבל רק אם את/ה בתיכון
באותו הנושא: