9 תשובות
סבל כי פרד קיים
סבל
אנונימית
הנאה כי קווין סובל
וודאי שהנאה, אני מצליח לנשום כבר מעל 19 שנים וגם הלב שלי עובד כל הזמן הזה

ועוד אני רואה ושומע אז בכלל...אין על מה להתלונן
סבל איך זה הגיוני להנות כל כך הרבה אני בחיים לא אצליח להבין
הנאה כי אני יודע שלפרד אין אבא ואמא שלו נרקומנית >:(