6 תשובות
יותר מדי לצערי
מאוד:/
חוויתי הטרדה מינית, סוג של חרם וכו'
חוויתי הטרדה מינית, סוג של חרם וכו'
לא משהו קיצוני.. אבל כן, באיזה שהיא דרך כולם חוו רוע.
יאפ
5 וחצי שנים של חרם והשבוע גם העיפו אותי מהבית וגם התעללות מילולית מצד אמי
5 וחצי שנים של חרם והשבוע גם העיפו אותי מהבית וגם התעללות מילולית מצד אמי
יותר מידי לצערי הרב מאוד
באותו הנושא: