5 תשובות
זה טעם מסוים של בנות זה פשוט ממש יפה לגברים לדעתי :)
לדעתי זה פשוט נראה טוב עליו מאשר הבגדים הצמודים בהגזמה האלה. אני גם אוהבת אוברסייז (זה או אוברסייז או חזיות ספורט מבחינתי).
שואל השאלה:
למה אתן אוהבות שהם גדולים?
למה אתן אוהבות שהם גדולים?
אנונימי
כנראה ילדות תיכון עדיין
אנונימי
כי זה מהמם להם
באותו הנושא: