7 תשובות
75 זה בסדר (כמובן תלוי באיזה שכבת גיל אתה מלמד)
כן זה יחסית סבבה
זה מלא.
אתה בן 15!
אני בגיל 21 לוקחת 50 ליסודי ו 100 לתיכון
איך זה הגיוני
ואני עם תואר בהוראה+ניסיון בהוראה
אתה בן 15!
אני בגיל 21 לוקחת 50 ליסודי ו 100 לתיכון
איך זה הגיוני
ואני עם תואר בהוראה+ניסיון בהוראה
שואל השאלה:
פשוט שואל כי לא בטוח אם זה הרבה מידי, כי בכל זאת אני רק תלמיד, אני כן חושב שאני יודע להסביר טוב את החומר (הרבה אנשים גם אומרים לי את זה), אבל לא בטוח כמה לקחת כי אני עדיין רק תלמיד
פשוט שואל כי לא בטוח אם זה הרבה מידי, כי בכל זאת אני רק תלמיד, אני כן חושב שאני יודע להסביר טוב את החומר (הרבה אנשים גם אומרים לי את זה), אבל לא בטוח כמה לקחת כי אני עדיין רק תלמיד
נראה לי בסדר גמור, אמא שלי לוקחת 100 לשעה ובאים
כן אני צריכה!!
אנונימית
באותו הנושא: