11 תשובות
הוא חתיך אני מת על ערסים
אנונימי
שואל השאלה:
הוא גם מאוהב בשי לי אם מישהו היה מאוהב בי ככה אני הייתי מאושרת
אנונימית
ואי כןן הוא מושלם רק יש לו קצת בעיות עצבים אבל בסדר
איכס הוא גם לא חתיך לדעתי
ערס ממוצע כל ישראל מפוצצת גברים כאלה
אנונימית
גם אני די אוףף הוא כזה חמוד
גם את העצבים שלו אני מכילה
אנונימית
ההתנהגות שלו דוחה אז אני אוותר על העיניים הירוקות
וואי לא
גבר מתוסבך ועם בעיות עצבים. אולי אני בגיל 16 הייתי מתלהבת כי זה היה נראה לי גברי ואהבתי בנים כאלה אבל עכשיו זה דוחה אותי
אנונימית
שואל השאלה:
^^ ההתנהגות שלו ממש לא דוחה
אנונימית
כולנו באותה סירה סיס
תלכי לאח הגדול
נשבעת חשבתי שאני היחידה