10 תשובות
שואל השאלה:
הוא יושב לפני
הוא יושב לפני
אנונימית
או שתקומי ותחכי בעמידה
או שתסבלי
או שתסבלי
תעברי מקום גם אם לא נעים.
למי אכפת ממנו מה הוא חושב פשוט תקומי ותדבי במקום אחר
שואל השאלה:
אני לא יכולה לנשום פשוו
אני לא יכולה לנשום פשוו
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט
פשוט
אנונימית
שואל השאלה:
זה בן אדם מבוגר לא נעים
זה בן אדם מבוגר לא נעים
אנונימית
והריח שלו גם לא נעים
אנשים כל הזמן עסוקים במה אחרים יחשבו, זה ח"א משנה מה הוא יחשוב העיקר שלא תשבי לי הריח המסריח שלו שלא ידבק אלייך. תעברי מקום.
אז תשבי ותסבלי... אם את לא רוצה לעבור את תסבלי אין דרך אחרת
באותו הנושא: