6 תשובות
ברור שיש, אפשר לעשות בשר טחון גם מוואגיו, אבל הבשר הטחון הזול שאתה מדבר עליו ממש לא עשוי מאנטריקוט וסינטה
בשר טחון גם לרוב עשוי מחלקים שאי אפשר למכור כמו שהם כי הם יותר מדיי קטנים,
נגיד לקחו מהפרה את כל החלקים הגדולים והיפים ועשו מהם סטייקים ונתחים גדולים לתבשילים ועל האש וכאלה, כי כל חלק בפרה והשימוש שמתאים לו והמחיר שלו,
ואת כל ה"שאריות" והחלקים היותר זולים טוחנים,
זה אותה טריות, פשוט חלקים שלא יהיה אפשר למכור כמו שהם ואי אפשר לעשות מהם כלום חוץ מלטחון אותם.
כי יש בפנים יותר שומן מאשר בשר
שואל השאלה:
אין דיווח או חוק אבל על חלקן יש מרכיבים, ורשום איזה מרכיבים יש בבשר במקום שאני קונה בטרי, נראה לי היום מרבית המקומות צריכים לשים מרכיבים על הקפוא שלהם כבר, לא יצא לי לראות הרבה זמן באיזור שלי קפוא ללא מרכיבים עליו
אף אחד לא יקנה נתחי סינטה או אנטריקוט של 50 גרם, אז טוחנים אותם

כל נתח דורש עיבוד מסויים שזה אומר לחתוך ממנו חתיכות קטנות כדי לגרום לו להראות יותר יפה בעיני הקונה, את השאריות טוחנים

בנוסף נראות הבשר מאוד חשובה לקונים, ונתחים שלא נראים טוב אפשר פשוט לטחון

אגב אין באמת פיקוח או חוק לגבי כמה אחוז מהבשר הטחון צריך להיות נתח מסויים, כלומר אפשר להכין תערובת של 50% אנטריקוט, 50% נתחים זולים יותר ועדיין לקרוא לזה טחון אנטריקוט
יהיה רשום לך 100% בשר בקר

איזה נתחים זה כבר זכותם אם הם אומרים לך