5 תשובות
קודם כל תרגעי , אף אחד לא יתרחק ממנו בגלל ששכחת לחזור אליה בטלפון אפילו שאמרת . יכול להיות שעשית לה משהו שפגעה בה אל תדאגי ברגע שקצת תעזבי אותה היא תגיד לך, או שאת יכולה להתקשר אלייך או שאם את באמת לא מבינה ולא יודעת מה עשית לה אולי זה מתיחה מי יודע
אוף זה לא נעים בכלל. תכתבי לה חזרה שדבר ראשון אין לה זכות לכנות אותך בשמות ודבר שני את לא חושבת שעשית משהו לא בסדר ואם היא רוצה לדבר את מקשיבה ואם צריך אז תתנצלי
אל תכנסי ללחץ מזה, פשוט תשאלי אותה, את מוכנה להסביר לי למה את אומרת את זה ?
אנונימי
וואי מה יש לה זאתי
תשאלי אותה ותבקשי ממנה שתסביר לך
תשאלי אותה ותבקשי ממנה שתסביר לך
שואל השאלה:
זה מה שרשמתי לה:
את רוצה להסביר לי למה את אומרת את זה?
אני לא עשיתי לך שום דבר לא בסדר ואני לא הגעתי לאיזו הארה שעשיתי משהו לא בסדר אז אם עשיתי משהו לא בסדר דברי ישר ולעניין לא לסובב אותי
זה מה שרשמתי לה:
את רוצה להסביר לי למה את אומרת את זה?
אני לא עשיתי לך שום דבר לא בסדר ואני לא הגעתי לאיזו הארה שעשיתי משהו לא בסדר אז אם עשיתי משהו לא בסדר דברי ישר ולעניין לא לסובב אותי
אנונימית
באותו הנושא: