5 תשובות
ללכת אל ההורים ולנשום.
לשתות מים ואם את בחרדה מאוד קשה, להתקשר למד"א
לשתות מים ואם את בחרדה מאוד קשה, להתקשר למד"א
אם קשה לך את יכולה לדבר בפרטי או להתקשר לער"ן
שואל השאלה:
איך אפשר לחשוב אופטימי במציאות כזאת?
איך אפשר לחשוב אופטימי במציאות כזאת?
אנונימית
שואל השאלה:
הסיכויים לא נמוכים אני גרה בשומרון ואני כבר הכרתי שניים שנרצחו אני בחרדות מהפעם הראשונה שזה קרה וגיליתי את זה מחדשות
הסיכויים לא נמוכים אני גרה בשומרון ואני כבר הכרתי שניים שנרצחו אני בחרדות מהפעם הראשונה שזה קרה וגיליתי את זה מחדשות
אנונימית
תקשיבי
הסיכויים שזה מישהו שאת מכירה מאוד מאןד נמוכים
הפחד מובן לגמרי!! אבל תנסי לחשוב אופטימי ❤
הסיכויים שזה מישהו שאת מכירה מאוד מאןד נמוכים
הפחד מובן לגמרי!! אבל תנסי לחשוב אופטימי ❤
באותו הנושא: