8 תשובות
שואל השאלה:
כמה מ1-10?^
אנונימית
לא להגזים זה לא לידה כואב אבל עובר 8 כזה
לא עשיתי הליקס אבל עשיתי באף
יותר שורף מאשר כואב, ההחלמה כן לוקחת זמן וצריך להיזהר עם העגיל ולטפל בו
הליקס יותר כאב לי
3~3
הליקס לא כאב לע בכלל עגיל בבטן 6 כזה
בקושי
3~3
5
לא כואב, יותר כאב לי באיזור ביום יומיים שאחרי